O mnie

Moje zdjęcie
Kocham zycie i ludzi a największą przyjemność sprawia mi niesienie pomocy innym:) Świat człowieka dąży ku zmianie. Kiedy odczuwasz ból i samotność, pamiętaj, że za każdym cierpieniem stoi Mądrość, która wskazuje człowiekowi, że za długo tkwi w jednym miejscu swojego życia. Cierpienie jest sygnałem ku zmianie,więc nie lękaj się i zacznij już dziś zmieniać swoje życie.

poniedziałek, 2 maja 2011

Modlitwy do Aniołów


                                    Modlitwa do Archanioła  Miłości Haniela
                             
Łagodny, przenajświętszy Archaniele Hanielu,
Któremu Pan Zastępów powierzył wszystko,
Co przyjemne w życiu człowieka.
Kiedy odwiedzasz ziemię
Napełniasz ją bogactwem i pięknem.
Zwracam się dziś do Ciebie.
Przynieś mi miłość, radość i harmonię.
Naucz mnie czytać w ludzkich sercach,
Abym odnalazła miłość prawdziwą i szczerą
I umiała rozpoznać prawdziwe uczucie,
Odróżniając je od chwilowego zauroczenia.
Pomóż mi utrzymać związek, w którym jestem,
Jeśli jest on dobry dla mnie i dla partnera.
Przynieś mi proszę, odwzajemnione uczucie
Do wspaniałego człowieka, z którym razem
Będziemy szczęśliwie iść przez życie
I nawzajem dawać sobie najpiękniejsze doznania.
Niech nasze wspólne przebywanie ze sobą
Daje nam radość, rozkosz i odprężenie,
Niech związek nasz będzie dla nas
Oparciem, ukojeniem i inspiracją do życia.
Niech nasza wzajemna miłość
Będzie dla nas źródłem Mocy, siły i natchnienia.
Spraw Łagodny Archaniele, Opiekunie uczuć,
Że ta miłość da nam obojgu spełnienie
Na wszystkich płaszczyznach istnienia,
Wzbogacając nas o najpiękniejsze doświadczenia.
Przynieś mi szczęśliwą, odwzajemnioną miłość
I osłoń ją swoimi skrzydłami. 


                                                    Modlitwa do Aniołów Pomyślności
Anioły Pomyślności, obdarzcie mnie swoim błogosławieństwem, abym rozwijała się zarówno duchowo jak i materialnie.
Niechaj z łatwością i przyjemnością zdobywam pieniądze, których potrzebuję do radosnego i dostatniego życia. Nauczcie mnie przyjmować odpowiednie wynagrodzenie za pracę, którą wykonuję i niech ta praca będzie dla mnie źródłem pełnym pieniędzy.
Proszę Was Anioły Pomyślności, obdarzcie mnie siłą, odwagą i inspiracją, abym przetworzyła wszystkie swoje możliwości we wspaniałe sukcesy przynoszące radość mnie, moim klientom oraz mojej rodzinie. Wspierajcie mnie Anioły przy każdej  pracy, aby niosła ona szczęście, zadowolenie i światło. Niech to, co robię przynosi mi satysfakcję i wiarę w siebie, a innym ludziom pożytek.
Wspierajcie mnie Anioły Pomyślności, abym z łatwością kończyła to, co zaczynam.
Anioły Pomyślności, obdarzcie mnie błogosławieństwem, abym współpracowała z dobrymi, mądrymi ludźmi, którzy doceniają mnie i moją pracę.
Dziękuję Wam Anioły za prowadzenie mnie drogą do sukcesu materialnego i za otaczający mnie dostatek wszelkiego dobra.
Dziękuję Wam Anioły za moje powodzenie i wszystkie dobrodziejstwa.


                                         Modlitwa do Anioła Księcia Południa(sprawy finansowe)

Książę Aniele Południa, proszę prowadź mnie swoją mądrością, abym osiągnęła doskonałość w materii. Naucz mnie prawidłowo gospodarować pieniędzmi, aby zawsze otaczała mnie obfitość wszelkiego dobra. Pomóż mi uziemić moją energię tak, abym każdego dnia zarabiała satysfakcjonujące mnie ilości pieniędzy.
Proszę Cię, Książe Aniele Południa, pobłogosław mnie, abym zrealizowała wszystkie swoje marzenia o ...  
Książę Aniele Południa, prowadź mnie proszę do finansowej niezależności. Pomóż mi, proszę, zarabiać takie ilości pieniędzy, abym mogła sama o sobie stanowić, sama decydować o jakości swojego życia i o swojej pracy. Pobłogosław mnie swobodą dokonywania wyboru i pracą w takim zawodzie, która będzie dawać mi satysfakcję. Naucz mnie proszę tego, co jest dla mnie dobre i jakie powinny być granice mojej wolności, dla dobra mojego rozwoju.
 


                                                 Modlitwa do Archanioła Rafała


Archaniele Rafale! Przybądź do mojego życia!
Proszę uzdrów moje ciało na wszystkich poziomach. Spraw by stało się silne i niezawodne, aby służyło mi dobrze każdego dnia.
Proszę wypełnij światłem moje myśli tak, aby tworzyły wyłącznie pozytywne wzorce zdrowia.
Proszę wypełnij światłem wszystkie komórki mojego ciała. Niech każda z nich promieniuje siłą, miłością i harmonią.
Proszę Archaniele Rafale, niech każdego dnia będzie przy mnie jeden z Twoich Aniołów. Proszę niech chroni mnie przed wszelkimi negatywnymi emocjami.
Dziękuję!




                                                        Modlitwa do Anioła Wcielonego

W tym dniu i w tym miejscu, ku Tobie się zwracam
....(Imię Anioła).... niechaj Twa moc, Twoje światło i Twoja miłość
pomogą mi sobie uświadomić cel mojej inkarnacji,
który wybrałem do zrealizowania w tym życiu.
Proszę Cię, postaw na mojej drodze osoby, wydarzenia i rzeczy,
które mogą pomóc mi szybciej zrozumieć lekcję
wybraną do nauczenia się w tym życiu.
Zobowiązuję się działać całe moje życie
na rzecz spełnienia duchowego mojej duszy,
przynosząc jej zawsze piękno, światło i miłość, której potrzebuje.
Proszę, by Wola Boskości, która jest we mnie
została zrealizowana
i daję Ci wolną rękę ....(Imię Anioła)....,
żeby pozwolić jej skonkretyzować się poprzez moje czyny codzienne...


                                           Modlitwa do Anioła Opiekuna

Zwracam się do Ciebie, Mój Aniele Opiekunie, niechaj Twa moc, Twoje światło i Twoja miłość pomogą mi uświadomić sobie moją część nieśmiertelną, która jest we mnie, tak by mogło się odtworzyć połączenie miedzy wolą Nieba i moją wola własną.
Proszę Cię, byś oświecił mój umysł Mądrością Boską, tak bym umiał zarówno dawać, jak i przyjmować, zarówno działać, jak i czuć i aby te jakości zrównoważyły się między sobą w moim wyrażaniu ich wobec bliźnich.
Zobowiązuję się działać całe moje życie na rzecz spełnienia duchowego mojej duszy, pracując na drodze alchemii wewnętrznej na rzecz realizacji Jedni we mnie.
Proszę, by Mądrość Boskości we mnie spełniła się i realizowała się każdego dnia poprzez moje czyny.


                                            Modlitwa do Anioła uzdrowienia

O święty Aniele HABUBUHIAHU, ja (tu wymień swoje imię) wzywam Cię przez święte imię Wiekuistego i Wszechogarniającego, który jest JAHWE, przybądź do mnie z wysokości Niebios i uzdrów mnie. Tobie Pan Zastępów dał moc leczenia chorych na ciele i duszy. Zechciej, proszę, przyłożyć swą anielską dłoń i zdejmij ze mnie to brzemię choroby, które mnie nawiedziło, a miejsce to napełnij boskim Światłem Twego uzdrowienia. Odnów też duszę moją i zbolałe serce oraz wszystko, co we mnie jest chore. Pozostań ze mną i nigdy mnie nie opuszczaj, gdyż imię Twoje zapisane jest w sercu moim. Bądź błogosławiony wśród wszystkich zastępów Niebieskich, bo podnosisz chorych z boleści i zsyłasz im zbawienną rosę.
Amen


                                     Modlitwa do Aniola Mądrości

O święty Aniele LELAHELU, którego Pan Zastępów napełni wiedzą i mądrością, ja (tu wymień swoje imię) wzywam Cię, przez Jego święte imię, które jest JAHWE, abyś przeniknął mnie boskim światłem i blaskiem Jego promieni. Proszę, niech dotknięcie Twej anielskiej dłoni rozjaśni mój umysł i obudzi chęć do nauki. Niech otworzą się me oczy na widzenie, a uszy na słuchanie. Niech się wytęży umysł na dalekie myślenie i niech rozbudzą się ukryte w nim talenty. Ty który rozwiązujesz języki bojaźliwych i otwierasz oczy niewidzących, proszę Cię, chroń mnie od wszelkiej niewiedzy, błędów i pomyłek. Daj mi poznać prawdę, która zaprowadzi mnie na świetlistą drogę, będącą drogowskazem dla innych. Zstąp z wysokości Niebios, aby mnie oświecić. Wielkie jest imię Pana i wielkie są Jego dzieła. On jest światłością świata, a wszyscy, którzy są Nim napełnieni, nie chodzą w ciemnościach.
Amen

                                         Modlitwa do Archanioła Haniela o powrót ukochanej osoby

O bardzo święty Archaniele HANIELU, którego imię pachnie jak najsłodszy kwiat z rajskiego ogrodu Pana, ja (tu wymień swoje imię) wzywam Cię przez Jego święte imię, które jest JAHWE, wysłuchaj mnie. Proszę Cię, przywołaj do mnie na nowo mojego mężą (moją żonę) i połącz nas nierozerwalnym więzem, którego nic nie będzie w stanie rozdzielić. Kocham go (ją) i pragnę, aby do mnie powrócił(a). Podnieś swój ognisty miecz i odetnij wszystkie powiązania łączące mojego męża (moją żonę) z siłami zła, które go (ją) oplotły. Uczyń to proszę Cię, a ja zrobię wszystko, by odmienić serce swoje i zrobić w nim przybytek dla miłości, w której Bóg będzie miał upodobanie. Ty Archaniele HANIELU, jesteś odblaskiem Miłości Boga, proszę Cię zatem dla Miłości JAHWE wysłuchaj mnie, a ja będę wielbić hojność Twoją i błogosławić święte imię Jego.
Amen

                                        Modlitwa do Archanioła Haniela o dar utrzymania wzajemnej miłości

O bardzo święty Archaniele HANIELU, którego imię pachnie jak najsłodszy kwiat z rajskiego ogrodu Pana, ja (tu wymień swoje imię) wzywam Cię przez Jego święte imię, które jest JAHWE, abyś mnie wysłuchał. Spraw, aby Pan - sam będący Miłością - sprowadził dla mnie miłość prawdziwą i szczerą. Niech do duszy tego, który będzie ze mną, nie wkradnie się żadne zło mogące zakłócić naszą radość. Daj nam nowe serca, aby biły zgodnym rytmem nowego życia i połącz je na wieki. Niech Twój święty i ognisty miecz przetnie dotychczasowe niepowodzenia, a źródłem wszelkiego dobra niech będzie Boży Duch. Osłoń nas swoimi anielskimi skrzydłami od błędów i pomyłek. Jeśli w zamysłach Bożych kobieta i mężczyzna zostali dla siebie stworzeni, proszę Cię, Archaniele HANIELU, patronie miłości, wybierz dla mnie istotę i postaw ją przede mną, a ja w radości mojej wielbić będę i błogosławić imię Twoje.
Amen


                                           Modlitwa do Anioła Poyela o bogactwo,pieniadze,pracę

O święty Aniele POYELU, ja (tu wymień swoje imię) wzywam Cię przez moc imienia Pana Zastępów, który jest JAHWE, zechciej odmienić moje życie i poprawić moją sytuację materialną, aby nie była dla mnie udręką. Spraw, abym otrzymał (wykonywał) pracę przynoszącą mi radość oraz dobre i godziwe zarobki. Ty jesteś Aniołem udzielającym obfitości dóbr ziemskich ze skarbca Obfitości Pana. On sam powiedział: "Proście, a będzie Wam dane". Więc proszę i wołam: Niech się otworzą nade mną Niebiosa, a hojność Pana przyniesie zbawienie. Albowiem On JAHWE, jest Bogiem Wszechmogącym i nie ma takiej rzeczy, której nie mógłby uczynić.
Amen

                                       Modlitwa do Aniola Imamiaha w naglej potrzebie,gdy jest potrzebny ratunek

O Święty Aniele IMAMIAHU, wzywam Cię, przez Moc świętego imienia Pana Zastępów, Boga Wszechpotężnego, który jest JAHWE, abyś przybył do mnie na pomoc w mojej ważnej sprawie...
Proszę Cię, wyciągnij do mnie zbawienną dłoń, bo w słabości swojej i ziemskiej niemocy nie mogę niczemu podołać. Proszę Cię, niech Pan skieruje na mnie swoje oblicze i niech się wypełnią słowa, które powiedział:
"Wzywaj mnie w dzień utrapienia, a wyrwę Cię..." Boże, Ojcze mój, Ty jesteś moim Bogiem, ja (tu wymień swoje imię) wzywam Cię teraz Mocą Twojego imienia, usłysz moje wołanie! Niech powstaną Potęgi Mocarne i Zastępy Niebios. Niech rozstąpią się chmury obłoków, a nade mną wzejdzie słońce sprawiedliwości. Podaj mi Aniele IMAMIAHU, swą zbawienną dłoń, gdyż w Tobie położyłem swoją nadzieję i ufam, że tak się stanie.
Amen


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz