O mnie

Moje zdjęcie
Kocham zycie i ludzi a największą przyjemność sprawia mi niesienie pomocy innym:) Świat człowieka dąży ku zmianie. Kiedy odczuwasz ból i samotność, pamiętaj, że za każdym cierpieniem stoi Mądrość, która wskazuje człowiekowi, że za długo tkwi w jednym miejscu swojego życia. Cierpienie jest sygnałem ku zmianie,więc nie lękaj się i zacznij już dziś zmieniać swoje życie.

czwartek, 5 maja 2011

Aniołowie Czerwonego Promienia


Aniołowie Czerwonego Promienia uczą nasz szukania w sobie siły i mocy. Nakłaniają do aktywności. Prowadzą nas drogą uczciwości i sprawiedliwości. Pokazują, jak pracować z ciemną stroną, która jest w nas - jak zamieniać ja na Światło.
Hierarchia: Elohimy - Tranquilius (Peace) i Pazifika (Aloha), Archanioł Uriel i Archaii Łaski (Dona Grazia). Zapachy: imbir, pieprz, cynamon Kamienie: rubin, granat, karneol i inn.

Niektóre Anioły Czerwonego Promienia:
Machidiel - Anioł zachwytu 

Menadel - patronuje wiedzy astrologicznej 
Haamiah - daje spełnienie życzeń, błogość i szczęśliwość 
Ramael - ma w pieczy ogień stwórczy 
Lamachael - daje silę w trudnych sytuacjach 
El Auria - zajmuje się oczyszczającymi płomieniami 
Aniel- patron sztuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz