O mnie

Moje zdjęcie
Kocham zycie i ludzi a największą przyjemność sprawia mi niesienie pomocy innym:) Świat człowieka dąży ku zmianie. Kiedy odczuwasz ból i samotność, pamiętaj, że za każdym cierpieniem stoi Mądrość, która wskazuje człowiekowi, że za długo tkwi w jednym miejscu swojego życia. Cierpienie jest sygnałem ku zmianie,więc nie lękaj się i zacznij już dziś zmieniać swoje życie.

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Rytuał do Trzech Archaniołów



RYTUAŁ DO TRZECH ARCHANIOŁÓW

Potrzebne: 3 fioletowe świece ,można w tym dniu kupić trzy białe lilie dla każdego z Archaniola i postawić je na stole, przy którym będziecie robić rytuał. Białe lilie są symbolem energii archanielskiej i te użyte do tego rytuału będą niezwykle długo świeże i oczywiście wprowadzą dużo pozytywnej energii do Państwa domów.

Rano przed rytuałem można pójść do kościoła z prośbą o błogosławieństwo życia i otwarcie się na energię Archanielską.
Należy wybrać jedną z trzech intencji: zdrowie, uczucia albo finanse.
Jedna osoba może zrobić ryt. tylko raz w tym dniu – na jedna intencje i dla jednej osoby (np. matka robiąca rytuał w imieniu dziecka nie może już zrobić go w swojej intencji).
Należy być samemu w pokoju, skoncentrować się na rytuale, zapewnić sobie ciszę i spokój, można tez włączyć muzykę relaksacyjną.
Wszystkie formułki można (jak sądzę) dostosować do własnej sytuacji.


I Świeca – zapalamy dla Archanioła Michała (odcinanie)

Wygrawerować na świecy swoje imię, nazwisko, datę urodzenia oraz intencję.
Uczucia: „Odcinam się wszelkich negatywnych związków uczuciowych i partnerskich w moim życiu (ewent. Odcinam się od problemów w związku z .....
Finanse: „Odcinam się od wszelkich problemów finansowych, długów i jakichkolwiek strat w moim życiu”
Zdrowie: „Odcinam się raz na zawsze od , złego samopoczucia, blokad energetycznych i fizycznych”

Smarujemy świece oliwą i zapalamy ją w intencji mówiąc:
„Zapalam święcę dla Archanioła Michała w intencji odcięcia od negatywnych związków uczuciowych i partnerskich w moim życiu. Niech tak się stanie a wiec tak jest” lub
„Zapalam święcę dla Archanioła Michała w intencji odcięcia od wszelkich problemów finansowych. Niech tak się stanie a wiec tak jest” lub
„Zapalam święcę dla Archanioła Michała w intencji odcięcia od wszelkich problemów zdrowotnych. Niech tak się stanie a wiec tak jest”.

Wzywamy Archanioła Michała mówiąc:
„Proszę Cię Archaniele Michale o odcięcie wszystkich negatywnych związków, energii, problemów uczuciowych/problemów z samotnością i innych negatywnych rzeczy z mojego życia, niech tak się stanie a wiec tak jest” lub
„Proszę Cię Archaniele Michale o odcięcie wszystkich moich problemów finansowych, niech tak się stanie a wiec tak jest” lub
„Proszę Cię Archaniele Michale o odcięcie wszystkich moich problemów zdrowotnych, niech tak się stanie a wiec tak jest”.

Wyobrażamy sobie ze AM stoi za nami i raz na zawsze odcina mieczem wszystkie złe związki, partnerów, złe uczucia, emocje, traumatyczne przeżycia (np. gwałt, molestowanie seksualne)/problemy finansowe/problemy zdrowotne. Wizualizować tak długo aż wszystko zostanie odcięte.

Następnie podziękować AM mówiąc: „AM, dziękuję Ci że jestem we wspaniałym związku, jestem szczęśliwa i mam dla kogo żyć/Że mam dobrą pracę i jestem zasobna finansowo/Że jestem zdrowa na ciele i duszy” – w zależności od wybranej intencji.


II Świeca – dla Archanioła Rafała (silne zielone światło - uzdrawianie)

Również grawerujemy na świecy swoje imię, nazwisko i datę urodzenia oraz piszemy:
Uczucia: „Uzdrowienie mojego życia uczuciowego, moich relacji, związków i doświadczeń związanych z uczuciami”
Zdrowie: „Uzdrowienie ciała fizycznego i psychicznego”
Finanse: „Uzdrowienie moich finansów”

Smarujemy świece oliwą i zapalamy ją mówiąc:
„Proszę Cię AR o uzdrowienie moich relacji uczuciowych i aby pojawił się w moim życiu partner, niech tak się stanie a wiec tak jest” lub
„Proszę Cię AR o uzdrowienie moich finansów” lub
„Proszę Cię AR o uzdrowienie mojego ciała fizycznego i mojej psychiki”. Zawsze na końcu dodajemy „Niech tak się stanie a wiec tak jest”

Zamykamy oczy i wzywamy AR:
„Proszę Cię AR o przybycie do mojego życia, o uzdrowienie moich spraw uczuciowych i o przyciągnięcie odpowiedniego partnera, niech tak się stanie a wiec tak jest” lub:
„Proszę Cię AR o przybycie do mojego życia i o uzdrowienie moich finansów” lub
„Proszę Cię AR o przybycie do mojego życia i o uzdrowienie mojego ciała”

Wyobrażamy sobie że AR stoi za nami i rozświetla zielonym światłem nas, nasza aurę i wszystkie doświadczenia w naszym życiu.

Na koniec dziękujemy AR: „Dziękuje Ci AR za uzdrowienie mojego życia uczuciowego/finansowego/zdrowotnego”


III Świeca – dla Archanioła Gabriela (łaski dla nas, wysłuchana modlitwa)

Jak poprzednio grawerujemy na świecy swoje imię, nazwisko i datę urodzenia oraz piszemy:
Uczucia: „Jestem w satysfakcjonującym mnie, pełnym wzajemnej miłości związku”
Zdrowie: „Jestem w pełni zdrowa”
Finanse: „Jestem bogata/niezależna/zasobna finansowo” itp.

Smarujemy święcę oliwą i zapalamy ją mówiąc:
„AG proszę Cię o to byś zaniósł moją modlitwę i zesłał mi łaskę i błogosławieństwo od najwyższego Boga, niech tak się stanie a wiec tak jest”

Wzywamy AG mówiąc: „Wzywam Cię AG i proszę o pomoc w zaniesieniu i wysłuchaniu mojej prośby i o błogosławieństwo od Najwyższego Boga na moje życie”

Następnie wizualizujemy jak z nieba spływają na nas promienie związane z błogosławieństwem na dalsze życie i jak najdłużej pozostajemy w tej energii.

Na koniec dziękujemy AG mówiąc: „Dziękuję Ci AG za pomoc w orędowaniu mojej modlitwy i za błogosławieństwo na moje życie.”


Świece mają wypalić się do końca w pokoju w którym śpimy lub urzędujemy, natomiast pozostałości zbieramy do chusteczki higienicznej i zakopujemy w ziemi.


Odnośnie intencji na świecy, np. jeśli chodzi o zdrowie:
Do A. Michała- odcięcie się od konkretnej choroby lub od różnych chorób ciała i duszy.

Do A Rafała-uzdrowienie konkretnej choroby lub uzdrowienie ciała i duszy.

Do A. Gabriela- jestem w pełni zdrowa.

Pamiętajmy, ze na każdej świecy grawerujemy swoje imię i nazwisko i datę urodzenia.

Zapalając świece do poszczególnych Archaniołów pamiętajmy o wypowiedzeniu najlepiej na głos) naszej intencji, nie zapominając o magicznej formułce "Niech się tak stanie, a więc tak jest"- wprowadzającej intencje w życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz